poniedziałek, 18 lipca 2016

Ultraplex Joanna

Heej :)

Dzisiaj przychodzę z małą nowością. Byłam w drogerii po szampon i przez przypadek znalazłam ULTRAPLEX z Joanny. Wszystko co ma w nazwie PLEX mnie interesuje więc kupiłam ten nowy preparat w celu wypróbowania.









Producent obiecuje odbudowe i stabilizacje mostków dwusiarczkowych.
Brzmi znajomo :P Do zestawu mamy dołączone 3 preparaty



1. Aktywator
2. Stabilizator
3. Regenerator

Producent proponuje aby użyć tego przy rozjaśnianiu włosów bądź przy koloryzacji. Ja zastosuję tę mieszankę samą, na czyste włosy bo włosów nie farbuję. :) Ale olaplex też stosuje się jako zabieg regeneracyjny więc myślę że nie będzie problemu.

Są to małe próbki, zastanawiam się czy wystarczą mi na całe włosy. Z tego co wiem, można gdzieś kupić większe opakowanie - 100 g.Za to zapłaciłam 22 zł więc cena do przeżycia.

Generalnie cały zabieg napewno opiszę. Czekam tylko na saunę do włosów bo chciałabym użyć jej razem z tym zabiegiem, żeby składniki lepiej działały na włosy.


Aktualizacja wlosów














1 komentarz:

Dziękuję za komentarz!